Ako môžem nahlásiť závadný komentár?
Každý užívateľ má možnosť akýkoľvek komentár okamžite zneaktívniť do doby, než sa ním budú moderátori zaoberať. Stačí kliknúť na tlačidlo Smazat v menu, ktoré sa nachádza u každého komentáre. Užívateľ je potom presmerovaný na krátky formulár, kde môže moderátorom popísať, v čom vidí závadnosť komentáre. Spracovanie tejto žiadosti trvá väčšinou cca týždeň. Potom dostane užívateľ vyrozumenie, ako s daným komentárom moderátori naložili.
Často kladené otázky
Komentár bol zmazaný, ale rovnako sa vyskytuje vo výsledkoch vyhľadávania. Prečo?
Google a jiné vyhledávače (Bing, Yandex, ...) mají vlastní paměť, takže nezobrazují úryvek ze stránky, který by vždy 100% odpovídal skutečnosti. Může nějakou dobu trvat, než vyhledávač obsah stránek přeindexuje a zobrazí relevantní úryvek ze stránky. Zpravidla se jedná o týdny, výjimečně to může trvat i měsíce.
Často kladené otázky
Môžete mi poskytnúť IP adresu alebo nejaké informácie o autorovi komentáre?
Veľmi nám záleží na kvalite fóra, preto sa snažíme, aby ideálne nikto informácie o autorovi komentára nepotreboval. Avšak môže sa stať, že sa na stránkach objaví komentár, ktorý by mohol byť protiprávne. V takomto prípade prosím kontaktujte políciu, ktoré poskytneme všetku súčinnosť pri objasnení pôvodu komentárov.
Drvivá väčšina komentárov je pridávaná anonymne. V takom prípade nedisponujeme ani menom ani e-mailovou adresou autora komentára. Rovnako tak neukladáme v čitateľnej podobe IP adresy vkladateľov, iba zašifrovaný. Sme tak schopní napr. Určiť, že dva komentáre boli napísané z jedného zariadenia, ale čitateľnú IP adresu poskytnúť nedokážeme.
Často kladené otázky
Akú máte skúsenosť s týmto číslom?