Často kladené otázky
Všeobecné otázky
Ako dlho už táto služba funguje a pre koho je určená?
Služba vznikla v roku 2011 v Českej republike. Jedná sa o webové fórum, na ktorom môžu užívatelia zdieľať skúsenosti s telefónnymi číslami, a to ako obťažujúcimi (najmä telemarketing, prieskumy), tak užitočnými (napr. Kuriéri, úrady). Služba je určená pre všetkých ľudí, ktorí chcú zistiť, komu patrí určité telefónne číslo a či je žiaduce hovor od tohto čísla zdvihnúť.
Čo všetko môžu užívatelia zistiť o čísle, ktoré im volá?
Používatelia sa môžu dozvedieť o telefónnom čísle hodnoteniach od iných ľudí, záujem o telefónne číslo v minulom roku a pokiaľ je to možné, aj lokalizáciu telefónneho čísla (u pevných liniek).
Ako meriame návštevnosť u telefónneho čísla?
Ide o počet návštev danej stránky. Prístup z jedného zariadenia je započítaný každý deň iba raz. Snažíme sa, aby návštevnosť nebola ovplyvnená prístupom vyhľadávačov, preto by sa malo jednať o počet zobrazení danej stránky len skutočnými návštevníkov.
Kto tvorí databázu a ako je zaručená hodnovernosť komentárov?
Databázu telefónnych čísel a komentárov vytvárajú samotní užívatelia prostredníctvom webových stránok.
Komentáre môžu pridávať registrovanými užívateľmi aj anonymne. Tak ako v každej diskusii, ani na našich stránkach nie je možné 100% zaručiť hodnovernosť komentárov. Vyhradzujeme si preto právo komentáre zmazať alebo aj celú diskusiu k číslu zablokovať.
Každý užívateľ má možnosť akýkoľvek komentár okamžite zneaktívniť do doby, než sa ním budú moderátori zaoberať. Stačí kliknúť na tlačidlo Smazat v menu, ktoré sa nachádza u každého komentáre. Užívateľ je potom presmerovaný na krátky formulár, kde môže moderátorom popísať, v čom vidí závadnosť komentáre.
Je fórum moderované?
Fórum je čiastočne moderované. Na stránky denne pribúdajú tisíce komentárov, preto nie je v našich možnostiach skontrolovať všetky. Zaoberáme sa preto najmä podozrivými a nahlásenými komentármi.
Aké sú výhody registrácie na Call Insider
Registrácia v službe Call Insider je bezplatná. Vytvorením účtu získate hneď niekoľko výhod:
- Menej reklám.
- Prehľad vlastných hodnotenia, ktoré môžete editovať aj mazať.
- Možnosť nastaviť si zasielanie upozornení, ak niekto odpovie na Váš komentár.
- Pri pridávaní komentáre odpadá nutnosť vypĺňať reCAPTCHA (ochranu proti SPAM botom).
- Možnosť pridať denne viac komentárov.
- Jednoduchšie nahlasovanie závadných komentárov.
Otázky týkajúce sa hodnotenia
Môj komentár z fóra zmizol alebo je upravený, prečo?
Komentáre upravujeme a natierame z nasledujúcich dôvodov:
- Obdržíme informáciu, že daný komentár obsahujú znaky porušenia a toto konanie možno posúdiť na základe všeobecnej informovanosti.
- Obdržíme informáciu, že daný komentár obsahuje osobné údaje podľa zákona o ochrane osobných údajov (GDPR).
- Obdržíme informáciu, že daný komentár je vulgárne či dehonestujúce.
- Obdržíme žiadosť o zmazanie komentáre od polície.
- Obdržíme rozhodnutie súdu o zmazanie komentáre.
Ako môžem nahlásiť závadný komentár?
Každý užívateľ má možnosť akýkoľvek komentár okamžite zneaktívniť do doby, než sa ním budú moderátori zaoberať. Stačí kliknúť na tlačidlo Smazat v menu, ktoré sa nachádza u každého komentáre. Užívateľ je potom presmerovaný na krátky formulár, kde môže moderátorom popísať, v čom vidí závadnosť komentáre. Spracovanie tejto žiadosti trvá väčšinou cca týždeň. Potom dostane užívateľ vyrozumenie, ako s daným komentárom moderátori naložili.
Čo mám robiť, ak chcem zmazať komentár k telefónnemu číslu?
V prípade, že sa v komentári objavujú hanlivé výrazy alebo fakty, ktoré môžu byť všeobecné pokladaná za lživé, informujte nás prostredníctvom e-mailu callinsider.sk @ alebo korešpondenčne na adrese:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha 13
Česká republikaV prípade, že je všeobecne zrejmé, že sa daný príspevok nezakladá na pravde alebo je hanlivý, bude odstránený. V ostatných prípadoch kontaktujte prosím políciu, ktorá musí prešetriť, či majú komentáre protiprávny charakter. Prevádzkovateľ fóra poskytne všetku súčinnosť pri objasnení nezákonnosti daných príspevkov. Vo chvíli, kedy nás polícia alebo súd vyzve na odstránenie komentárov, neodkladne tak urobíme.
Komentár bol zmazaný, ale rovnako sa vyskytuje vo výsledkoch vyhľadávania. Prečo?
Google a jiné vyhledávače (Bing, Yandex, ...) mají vlastní paměť, takže nezobrazují úryvek ze stránky, který by vždy 100% odpovídal skutečnosti. Může nějakou dobu trvat, než vyhledávač obsah stránek přeindexuje a zobrazí relevantní úryvek ze stránky. Zpravidla se jedná o týdny, výjimečně to může trvat i měsíce.
Môžete mi poskytnúť IP adresu alebo nejaké informácie o autorovi komentáre?
Veľmi nám záleží na kvalite fóra, preto sa snažíme, aby ideálne nikto informácie o autorovi komentára nepotreboval. Avšak môže sa stať, že sa na stránkach objaví komentár, ktorý by mohol byť protiprávne. V takomto prípade prosím kontaktujte políciu, ktoré poskytneme všetku súčinnosť pri objasnení pôvodu komentárov.
Drvivá väčšina komentárov je pridávaná anonymne. V takom prípade nedisponujeme ani menom ani e-mailovou adresou autora komentára. Rovnako tak neukladáme v čitateľnej podobe IP adresy vkladateľov, iba zašifrovaný. Sme tak schopní napr. Určiť, že dva komentáre boli napísané z jedného zariadenia, ale čitateľnú IP adresu poskytnúť nedokážeme.
Kto zodpovedá za obsah príspevkov?
Za obsah komentárov zodpovedajú vždy výhradne užívatelia, ktorí daný komentár na fórum vložili. Užívatelia sa pri publikovaní komentáre zaväzujú dodržiavať Podmínky pre pridávanie komentárov. V prípade, že sme preukázateľne informovaní o protiprávnom obsahu komentáre, berieme na seba povinnosť daný komentár v čo najkratšom čase odstrániť.
Je k dispozícii API?
Bohužiaľ, API k službe neposkytujeme ani ho do budúcna neplánujeme.
Čo mám robiť v prípade, že sa moje telefónne číslo nachádza proti mojej vôli na tomto webe?
Ak zistíte, že sa na tomto webe zobrazuje Vaše telefónne číslo, môžete nás požiadať o jeho odstránenie prostredníctvom e-mailu callinsider.sk @ alebo korešpondenčne na adrese:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha 13
Česká republikaVyhradzujeme si právo požiadať Vás o doloženie dokumentov, ktoré dokladajú, že telefónne číslo patrí práve Vám.
Zadal som platné telefónne číslo, ale systém ho zamietol ako neexistujúce. Čo mám robiť?
Ak máte pocit, že ste zapísali číslo správne, napíšte nám prosím na callinsider.sk @ . Pokúsime sa chybu opraviť.
Prečo sú niektoré komentáre schované?
Vo chvíli, keď obdržíme žiadosť o odstránenie komentára, stane sa komentár automaticky nečitateľným do doby, než danú žiadosť definitívne vyhodnotíme. Robíme to preto, aby sme čo najrýchlejšie zneprístupnili komentáre, ktoré by mohli obsahovať osobné údaje alebo byť napríklad nenávistné.
Prečo nemôžem nahlásiť komentár?
Ak sme žiadosť o odstránenie komentára vyhodnotili ako nedôvodnú, neumožňujeme opätovné nahlasovanie rovnakého komentáre až do uplynutia časového limitu. Ak trváte na odstránenie, môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailovej adresy callinsider.sk @ alebo korešpondenčne na adrese:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha 13
Česká republikaČo znamená informácia „overený profil“?
Informácie o telefónnych číslach zbierame od užívateľov, ale aj z verejne dostupných zdrojov. Takto získané číslo označujeme ako „overený profil“. Hoci sa snažíme tieto informácie overovať a pravidelne aktualizovať, môže sa stať, že je táto informácia zastaraná alebo nepresná. Pokiaľ akúkoľvek nepresnosť pri overených profiloch zistíte, budeme radi, ak nás kontaktujete.